Wortell

Wortell

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Dienstentevredenheid

 

Wortell



 

[[FILTER]]

 

Wortell [[FILTER]]

Competenties

Klantgerichtheid

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL WORTELL

Wortell helpt organisaties om in hun veranderende bedrijfsomgeving steeds voorop te lopen door de slimme inzet van nieuwe Microsoft-technologie. Vanuit het besef hoe groot de impact kan zijn van nieuwe software en systemen op de werkvloer, begeleidt het bedrijf klanten door het gehele proces van advies, implementatie, adoptie en beheer. Het as-a-servicemodel van Wortell is gericht op het opbouwen van een langdurige klantrelatie, waarbij klanten worden meegenomen in de transitie naar een moderne IT-organisatie. Daarbij wil Wortell door middel van een partnership de klant volledig ontzorgen, met de juiste beveiliging en uitstekende techniek als randvoorwaarden. Wortell is actief in de sectoren zorg, educatie, zakelijke dienstverlening en de bouw/industrie. De specialisaties van Wortell liggen dankzij specifieke teams op de realisatie van de moderne werkplek, Azure datacenter management, 24/7 security door managed detection & response, en het bouwen van dataplatforms. Wortell heeft twaalf Microsoft Goldcompetenties en is twee keer verkozen tot beste Microsoft-partner van Nederland. 

 

GEAUTOMATISEERDE WINKELBEVOORRADING  

Big Bazar is een retaildiscounter met 166 fysieke winkels in Nederland en België. Big Bazar is actief in dertien productsegmenten, waarvan cosmetica en huishoudelijke middelen de grootste zijn. Het bedrijf is vorig jaar ontvlochten uit de Blokker Holding, waardoor ook de IT opnieuw moest worden ingericht voor de zelfstandige organisatie. Daarbij wilde Big Bazar nadrukkelijk gaan voor een cloudgebaseerd applicatielandschap. Samen met Wortell is de Azure Service Bus opgetuigd en zijn applicaties zoals e-mail, Teams en SharePoint gefaseerd naar de cloud gebracht. Dit geeft de rayonmanagers de mogelijkheid om gemakkelijk contact te houden met de filialen en informatie te delen. Daarnaast wordt het voorraadbeheerproces continu doorontwikkeld en verder geautomatiseerd. De winkels gebruiken een eigen winkelportaal om onder meer hun bestellingen te plaatsen. Samen met Wortell is gerealiseerd dat het proces van bestellen nu volledig automatisch verloopt. Daarbij krijgt het ERP-systeem via de Azure Service Bus op basis van winkelverkopen en drempelwaarden een signaal wanneer het nodig is om de voorraad aan te vullen. De winkels worden geautomatiseerd geïnformeerd over wat er besteld is en wat er aan goederen onderweg is. De komende tijd wil Big Bazar investeren in AI- en BI-oplossingen waarmee verkopen voorspeld kunnen worden. 

  Omzet Aantal medewerkers
Wereldwijd ? ?
Nederland 25 mln. EUR ?
Aantal evaluaties in de Benchmark Peer Group Aantal jaren in de studie
? Medium Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Microsoft
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO/IEC 27001, NEN 7510
Locatie(s) in Nederland
?
(Focus) Sectoren
Onderwijs, Productie & Industrie, Zakelijke dienstverlening, Zorg

Aandeel evaluaties per sector