NEH Group

NEH Group

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Dienstentevredenheid

 

NEH Group



 

[[FILTER]]

 

NEH Group [[FILTER]]

Competenties

Klantgerichtheid

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL NEH GROUP

NEH Group B.V. (NEH), opgericht in 1997, bedient vanuit Leusden met ruim honderd medewerkers klanten uit verschillende markten in Nederland met IT-infrastructuurdiensten en outsourcingdiensten. Het overgrote deel van de omzet wordt gerealiseerd in de woningcorporatiesector waar NEH inmiddels bijna zeventig van de 320 corporaties bedient. Vanuit haar ‘Microsoft-tenzij’-strategie en visie op de moderne werkplek is NEH al vroegtijdig gestart met haar NEH Device Management-team voor het beheer van mobiele devices en de ondersteuning van thuiswerkers. De techniek is voor NEH een gegeven; het onderscheid wordt volgens NEH gemaakt op het gebied van informatiebeveiliging en ontzorging van medewerkers van klanten. Alle NEH-medewerkers worden, naast vakinhoudelijk, ook getraind en gecoacht op klantgericht gedrag. NEH kiest voor een organische groei en zal zich de komende jaren als gespecialiseerde dienstverlener blijven richten op de woningcorporatiesector.

 

EENVOUDIGER IT-LANDSCHAP  

Omnia Wonen uit Harderwijk zet zich ervoor in dat huishoudens met een beperkt inkomen of een kwetsbare positie in de samenleving goed en betaalbaar kunnen wonen. De corporatie huisvest ruim negenduizend huishoudens door heel Nederland. Voor de corporatie staat voorop dat gelukkige medewerkers een voorwaarde zijn voor gelukkige huurders. Als onderdeel van een grootschalig traject voor de vernieuwing van IT als stap naar professionalisering werd, naast vervanging van het ERP-systeem, ook de kantoorautomatisering vernieuwd. Omdat NEH was geselecteerd voor het hosten van Dynamics Empire (een speciaal voor de vastgoedsector ontwikkeld ERP-systeem van Cegeka-dsa) lag de keuze voor NEH voor de hand. Voor Omnia Wonen stond voorop dat de continuïteit in de organisatie en van de bedrijfsvoering en de werkdruk op de medewerkers niet onder druk mochten komen te staan. De vervanging van de IT heeft geleid tot professionalisering van de organisatie. Daarbij is gewerkt vanuit best practices en vanuit het idee van ‘begin met een lege tafel’. Door scherp te focussen op de IT-onderdelen die echte meerwaarde voor Omnia Wonen bieden, is een veel eenvoudiger IT-landschap tot stand gebracht, met meer gebruikersgemak en een hogere kwaliteit.

  Omzet Aantal medewerkers
Wereldwijd ? ?
Nederland 16,4 mln. EUR ?
Aantal evaluaties in de Benchmark Peer Group Aantal jaren in de studie
? Medium Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Aareon, cegeka-dsa, Cisco Meraki, Citrix, Dell EMC, HPE, Itiris, Ivanti (RES Software), Microsoft, NCCW, NDIX, Northwave, Pure Storage, Techxx, Tele2, Unexus, Zscaler
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO/IEC 27001, ISAE 3402/SOC 1 Type I en Type II, NEN 7510
Locatie(s) in Nederland
?
(Focus) Sectoren
Overheid/Publieke dienstverlening, Productie & Industrie, Transport & Logistiek, Wonen, Zakelijke dienstverlening, Zorg

Aandeel evaluaties per sector