Levi9

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Dienstentevredenheid

 

Levi9



 

[[FILTER]]

 

Levi9 [[FILTER]]

Competenties

Klantgerichtheid

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL LEVI9

Levi9 levert IT-diensten aan voornamelijk Nederlandse bedrijven vanuit zes delivery centers in Servië, Oekraïne en Roemenië. Het bedrijf, dat afgelopen jaar is gegroeid tot duizend medewerkers, is in handen van een kleine en stabiele groep aandeelhouders. Levi9 richt zich op het ontwikkelen en beheren van maatwerk softwareoplossingen waarmee de klanten impact kunnen maken in hun markt. Levi9 zegt uit te gaan van het gebruik van bewezen technologie, adoptie van nieuwe technologie, automatisering en continue verbeteringen. Levi9 ambieert een langdurige relatie met haar klanten, waarbij ze naar eigen zeggen proactief, transparant en loyaal is. Het bedrijf kwalificeert haar klanten op een aantal aspecten: manier van werken (agile), technologie en gemeenschappelijke cultuur en waarden. De klantvraag staat centraal en Levi9 zegt te trachten daarbij innovatie, kennis en vertrouwen te brengen. Het bedrijf kiest bewust voor organische groei met het oog op het behoud van de identiteit en om de verwachtingen van de klant te kunnen blijven overtreffen. De omzet van het bedrijf is afgelopen jaar 24 procent gegroeid, voor een groot deel door activiteiten in de sectoren independent software vendor (ISV) en fintech.

 

SOFTWAREONTWIKKELING VERSNELLEN

Everon is de softwaretak van EVBox, een wereldwijd opererende fabrikant van oplaadpunten voor elektrische voertuigen en laadbeheer. Het laadpuntmanagementplatform kan worden gebruikt voor het management van allerlei verschillende merken laadpunten en is geheel schaalbaar ‘as-a-service’ opgezet. Everon groeit snel en is daarom een samenwerking aangegaan met Levi9. De samenwerking startte met de behoefte aan extra Java-ontwikkelaars om nieuwe functionaliteit te ontwikkelen en flexibel te kunnen opschalen – met name als het gaat om zaken rondom de kernapplicatie. Ook had Everon behoefte aan een ontwikkelteam voor mobiele applicaties. Samen met Levi9 is een team opgetuigd voor iOS en Android, dat werkt aan de volgend jaar te introduceren native apps. Levi9 levert daarbij niet alleen ‘handjes’, maar draagt ook bij aan de kwaliteit en de manier van werken binnen de ontwikkelteams – denk hierbij aan nieuwe kennis en ervaring op het gebied van agile werken, continuous improvement, aandacht voor security en architectuur. Volgens Everon is voor een goede samenwerking een gedeelde missie onontbeerlijk, dat vraagt om een goeddeels overeenkomstige cultuur en een vergelijkbare diversiteit qua nationaliteit en gender.

  Omzet Aantal medewerkers
Wereldwijd - ?
Nederland 50,4 mln. EUR ?
Aantal evaluaties in de Benchmark Peer Group Aantal jaren in de studie
? Medium Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Amazon Web Services, Microsoft
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO/IEC 27001
Locatie(s) in Nederland
?
(Focus) Sectoren
Financiële dienstverlening, IT & Telecom, Retail, Transport & Logistiek, Zakelijke dienstverlening

Aandeel evaluaties per sector